知道有咗之前已經報咗名學車,因為貪近同方便,選擇咗駕駛學院!佢分開3部分,第一部分筆試,我2020年11月已經pass咗,要合格先可以去下一部分!

第二部分係場內考泊位、窄路調頭、斜路開車,當我學完晒所有堂,準備好2021年1月考試嘅時候,因為疫情關係,考試延期,直至另行通知😱當運輸署開返考車,再排期,我嘅考試已經去到三個月後,即2021年4月,三個月無揸車,好彩有一個鐘加錢補鐘,發現自己手感仲喺度!而且大肚20週嘅我,個肚都未係好大,應付到今次考試!👍🏻不過考試前果幾日好緊張,亦都發揮得唔係咁好,好好彩最後都pass咗!但我覺得呢種壓力對bb可能唔係咁好⋯⋯雖然呢幾次產檢都無乜問題。

第三部分路試,問過駕駛學院d人話,可以等我11月返黎先排期同bk堂,到時我個學牌&路票都過期,要再續,每樣$5xx,錢可以解決到嘅問題就唔係問題😞

arrow
arrow

    atitravel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()