我仲後生,點會輪到我

 

第一次發現比人盜用信用卡,係2018年12月17日,

當日晚上收到手機訊息,通知我剛剛Citibank信用卡有一筆三百幾蚊交易 (訊息由6115 1702發出),

我在與朋友吃飯,所以打算翌日早上回公司清靜一點才處理,

然後翌日工事繁忙又忘記了,直至差不多收工時間,又有一筆三百幾蚊交易 (訊息由6115 1702發出)!

 

於是我立即上E-Banking Check,原來12月初又有數筆幾百蚊交易,點解無通知我?

查返SMS紀錄,原來12月14、17、18日曾經有訊息來叫我用270分=$1抵銷簽賬,

然後響果一堆疑似推廣訊息文字中,有個交易$ (訊息由+852 5283 0559發出),

完全唔似交易通知,好容易混淆! 而且唔係用同一個號碼SEND黎!

同埋呢幾個訊息 唔係包括晒 我E-Banking上面顯示全部數! 即係比人簽o左o既數目比訊息提示更多! 全部都係Google購物的交易!

 

打去訊息上的電話 (事前跟朋友確認是真Citibank電話)通知不是本人的交易,

客戶服務員核實我資料後,話會CUT 卡,比張新卡我,會7-14工作天寄出Disputed Form比我簽,証明唔係我本人簽賬,

不過由於E-Banking未Show到我呢兩日(即係12月17-18日)幾項簽賬,要我遲D再打過去拎多次Disputed Form。

然後我2018年12月28日終於收到第一封信,第二日回公司立即FAX及寄回,不過上面只有顯示了其中一項交易數目!

於是我再打去Card Center問,佢話我總共有9筆數,會幫我做晒Dispute,又係7-14工作天寄出.... 於是我等。(下回分解)

 

CUT卡當日冷靜落黎之後,諗返會有機會邊度比人盜用呢?

電腦/電話比人HACK左? 銀包比人開過自已人做? D網上購物網站資料洩漏/有內鬼偷野?

曾經用呢張卡買過野:淘寶/支付寶、HKTV MALL、Agoda、Airbnb、Expedia、同經Email比過信用於資料瑞士一間酒店 (未需要過數住,不過最大可疑)

然後Check晒手機APP上面D ACCOUNT,原來D APP會自動儲存o既信用卡資料!! 立即全部清除晒!!

除左淘寶/支付寶清唔到!! 上支付寶清左,但係去返淘寶比錢果頁又唔洗入卡資料一按付款就比到錢! (都係好可疑)

好幾日之後發現淘寶比錢果頁會見到信用卡資料,按入去先至Del到.... 

 

跟住因為Agoda & Airbnb BOOK左三間房,有冷靜期,分別會三月尾先過數/到店付款,

但之前留左張Citibank卡已經CUT左,即刻Send Msg/Email去問解決辦法,過幾日就有回覆~

Airbnb話要等過唔到數之後會再Send Email比我入返新信用卡資料。唯有等~同差唔多時間就留意下....

Agoda其中一間意大利酒店就因時間許可,可以取消訂單再做一筆新的預訂,而且仍有空房,於是就免費取消了,再用 大新信用卡 預訂一次就選即時付款,免麻煩!

Agoda另一間意大利酒店就因為不能免費取消,而且會在任何時間扣款/到店付款,Agoda英文Email回應提供安全鏈比我重新比信用卡資料,填完( 大新信用卡的資料 )後會確認資料已更新,並通知該酒店。

 

以為事件已告一段落,只需等Citibank調查完。點知.... 

 

今日,收到大新信用卡訊息及Email通知,昨晚零晨2-3時簽賬了數次$1千幾蚊美金,即係每次$9千幾蚊!!! 比唔同公司名,聽落唔識呢D公司名,

於是打電話去卡背的客戶服務部,核對資料後,又即時CUT卡,比張新卡我,

又會7-14工作天寄出Disputed Form比我簽,証明唔係我本人簽賬,OR 2-3日Email張Form比我簽返去,

然後我問佢,我有另一張卡都係咁,洗唔洗報警?

佢答我,因為我無Statement,個Dispute Result又未有,報警都係無文件無証據,警察都係幫唔到D乜...

 

咁我呢張大新信用卡又有咩機會比人盜用呢?

由於呢張新卡黎的,我用黎郁下BA Miles個Account,平時極少簽賬!

只有簽過婚宴酒席取迎新積分、Qatar機票、之前講果兩次Agoda付款! 

完全水落石出!!!!!  一定係果兩間意大利酒店/AGODA出事!!! 

然後上網Search,原來好多人都經Agoda/Booking.com/Expedia/Hotel.com等等旅遊網站中過招!

因為呢D網站有機會會直接將信用卡資料比左酒店,而唔係Airbnb咁扣住D錢到住完先比佢,

果2間意大利酒店可能會有手腳唔乾淨ge人盜用左D資料,

亦都唔排除係Agoda有內鬼盜用左D資料!

兩間酒店、一個網店。三選一。你估下?

 

以後上呢D旅遊網站可以用咩安全方法付款呢?  Or 有咩安全方法訂房呢?

arrow
arrow

    atitravel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()