因為成2個月無m,上一次2月中黎m個量又非常少,時間又好耐,我仲諗緊自己係咪有婦女病😅 打算去睇中醫前驗一驗孕,點知就中咗獎啦!又可以去英國玩😅 今次會帶埋大女去,可以跑草地啦🥳


第十六週

去樓下診所驗孕拎懷孕證明,醫生話都唔知我係10週定係17週,要去照超聲波先會準確啲。


第十七週

因為都夠10週,所以就直接約返王紹宏醫生做T21,順便照下個肚幾大,度咗頭圍同肚仔,佢估計係17週,預產期係10月頭!等3-5日就會有報告。


之前唔知有咗,又約好咗考車路試😓

上次個肚5個月大考,都頂住個呔盤,今次7個月,應該都好難揸,所以都係改期,生完返黎再排過😵‍💫 學車可以改期 $50 x 17=$850,學牌$5xx,路票$510,今次係最後一次啦,因為個課程得三年限期,英國返黎reg埋新堂剛剛好

😅


第十八週

去聯合檢查,都係見姑娘登記資料同抽血。


第二十三週

去咗聯合飲糖水,先抽血,再飲一杯,今次有枝飲管比我,叫我唔好除口罩。

問姑娘去邊度拎返份報告,佢話可以去樓下地庫「病歷檔案控制室拎」,我去到「資料控制員辦事處」問(同死亡登記同一位置),佢有份form比我,叫我抽埋下一次血完成咗就落返去交。$76十頁報告,要40日先拎得,可以揀自己去拎or郵寄,因為我怕佢會遲,我揀咗自己拎。

   

   


第廿八週

去咗健康院,打咗百日咳針,下次已經飛咗,唔洗再約期。

聯合真係足足40日就一早八點幾打俾我,話今日拎得份糖尿報告!唔係計工作天,係每日都計。過兩日授權老公去拎先👍🏻


第32週

飛前3日去婦健產檢拎飛行証明。佢照到bb肚仔比頭圍、大脾骨嘅生長速度都快好多,我哋有啲擔心,不過都係飛咗去先算。


35

今日約咗Dr. Chilcott 見面。Reception 嗰度終於update到我個地址,但佢話唔洗收deposit 🤷🏻‍♀️。之後Dr. Chilcott 嗰邊就幫我鎊重、量血壓,Dr. Chilcott 就睇吓我香港嘅reports,佢話gl

ucose test個指數好高,做多一次test穩陣啲,於是要下星期一又再飲一次糖水😢。另外約咗37週照超聲波&Dr. Chilcott,暫定咗39週開刀,佢要睇吓bookbook到手術室再confirm。之後佢就幫我度吓肚,check吓上次條疤,佢話唔係好靚,今次會幫我切走佢再縫返靚啲。之後就去見midwife,問吓病歷、家族病史咁,入返啲資料。

過幾日飲完糖水。過幾日就有張單寄嚟,list埋其他驗血項目收費。(見圖)之後幾日有人打俾我,約Pre-assessment 時間,手術前2日,講完佢會即刻send emailconfirm

   

  


37週。照超聲波£232,bb一切正常。之後去見Dr. Chilcott ,因為佢今朝做手術遲咗,等咗半個鐘左右,佢睇完reports都話無乜問題,咁就講埋幾點入院,講多次到時流程。肚都無度🤷🏻‍♀️就走得。佢有問下星期洗唔洗見多次面,定到時手術見,因為見一次收一次錢,£300一次,我又無乜事,所以揀咗到時見。


39週。Pre-assessment。今次由midwife做,我自己一個去,了咗兩次鼻check covid,了咗大脾嗱驗菌,抽咗兩枝血。講解咗到時朝早可以食嘢,8點之後淨係可以飲水,2點半就連水都唔飲得,4點半開刀。當日midwife同麻醉師個再講解一次流程。今次可以兩個人探訪,但唔可以轉人同小朋友唔去得,Nursery都開返,如果老公唔得閒可以擺bb入去比人睇住。


  

手術當日。8:00已經唔食得嘢,只可以飲水。2:30入院,由禮賓部帶我哋入房,介紹房間設施。Midwife先黎檢查同講解流程,之後到麻醉師、Dr. Chilcott。之後就換定手術抱同著壓力襪,等嘅期間超肚餓,唯有睇吓餐牌今晚食乜好。預計4:30開始手術,但5:00先帶我哋去。

今次個麻醉師種咗第三粒豆先成功,好差😵‍💫種豆好痛,之後仲會瘀。好彩手術成功,bb好健康咁出世🥳Dr. Chilcott 手勢好好,老公今次可以真正喺我個肚度剪臍帶,上次係剪淨咗再俾佢加一剪。

做完手術,去Recovery 嗰度skin to skin埋身餵人奶一陣,bb食得好叻。之後返到房已經7:30,無得叫下午茶個tea tower😢

今次決定唔返屋企拎飯,全程食醫院嘢。有印度飯,好多香料但唔辣嘅,有意大利飯,好飽肚。老公有熱氣嘢食,唔怕佢都口啖啖😂

   

                 





第一晚就拔咗尿喉,隔咗半日就要我落床去廁所,今次我有乖乖食晒d藥,所以都唔算好痛,去完廁所有少少虛,即刻嗌嘢食。


第二晚落床都仲係未行得好好,聽朝兒科醫生又黎搞bb tongue tie,所以都係訓多晚先出院好啲。話說日抖兒科醫生檢查完bb之後話佢有tongue tie,咁就問剪唔剪,之後midwife有個專教餵奶嘅,佢話bb都飲得幾好,可以唔洗剪,所以第三朝就同返醫生講我哋唔剪啦。


第三晚我哋決定俾bbnursery 俾人照顧一晚,等老公可以瞓返覺好嘅,返屋企再長期作戰!都有啲擔心同唔捨得俾bb staycation 🥺 我哋11點就叫midwife send bb去,可以揀幾點餵人奶就推返返黎or去到比奶水佢飲就唔洗返黎。第二朝7點先推返bb返黎,餵飽飽,換晒片,瞓著咗好舒服咁,爸爸媽媽都瞓咗覺好嘅。🥰 呢個服務好好!😂


第四朝同接更midwife講我哋之前講咗11discharge,佢如夢初醒,即刻搞paperwork,最後12點先走得。今次無送醫院禮拜俾我哋,又無咗bb腳板印🥲佢俾我哋自己去買消炎藥、止痛藥,boots/superdrugs嗰啲賣20p,醫院開可能要幾十蚊,有藥單中小冊子教我哋買邊隻同食幾多。另外仲俾咗防blood cot針、超級止痛藥。


Day 4Community midwife 打嚟,問身體、bb、餵奶、等等問題,但就無上門🥲。約聽日去附近醫院見midwife ,講完佢有send sms 地址、時間嚟。

一返屋企就即刻book registration of birth 、passport,點知passport fast track full booking!😨嚇死寶寶,我哋逐個鐘捕住個system 等搶位,原來佢朝早9點開工先會開返d位book 嘅,9點仲有好多時間揀添!

Day 5。帶埋BB去附近醫院見midwife BB腳板底滴4滴血拎去檢驗,再幫佢磅重。媽媽就檢查傷口,睇吓惡露情況,問吓心理狀況、身體狀況、餵奶等問題。

Day 6。爸爸一早去咗整出世紙,拎咗三張copy。



arrow
arrow
    全站熱搜

    atitravel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()