第7週
第4週左右已經屋企用驗孕棒收到好消息!,不過疫情關係,安排第7週先去睇私家醫生拎懷孕証明書。朋友話過左第6週,可以順便去產科醫生度照閃閃,慳返幾百蚊診所驗尿費! 家人介紹去左睇王紹宏醫生,超到閃閃,好神奇,不過BB仲係一粒野,無乜野睇。拎左D 惠氏SAMPLE同鈣片,就檢查完。

第10週
之後用HA GO APP個預約通約政府醫院o既產檢,2日後就有人打黎通知檢查日期,第10週檢查,婦產科得十幾廿個人左右,去到驗尿、度高、鎊重、量血壓,同幾個準媽媽入房見姑娘,姑娘會講解一次成個懷孕過程,要做乜檢查等等。之後會再續個見面,睇下有咩問題咁,同埋會問埋會唔會出去私家度做T21/NIPTY唐氏檢查,出面做會99%準確,如果出私家做,佢公立醫院就唔會幫你做。我好蠢咁講左會出去做,咁就蝕左一次照超聲波見BBo既機會啦。最後抽埋血,佢見我血壓有D高,13x-14x,就幫我抽多2支血驗個腎果D有無問題。約埋下次產檢就走得。

第12週
去左威爾斯醫院做妊娠毒血症同T21檢查,總共$7600,另外有文章會寫。

第13週
公立醫院產檢,都係驗尿、度高、鎊重、量血壓,今次婦產科有好多人,有成30人以上,仲有D婆婆黎睇婦科! 好快就叫左入房見醫生,醫生聽左BB心跳,就約埋第24週驗妊娠糖尿病日期,吩咐果朝唔好食野只可以飲清水,仲叫我要自己去私家度照結構,照完拎個份REPORT返公立醫院。之後去Counter預約日期,佢話下次第21週產檢去母嬰健康院就得。一個鐘唔夠就走得,蝕左一次超聲波呀....

第21週
去返私家王紹宏醫生度照結構,兩個月前已BOOK定。照咗十五分鐘左右,BB同胎盤都一切正常,只係子宮位置好似有個影,可能係纖維瘤,佢喺份report上面寫咗,大約1.5cm大,但佢無再咩,應該無咩問題呱。

第21週最後一日
第一次去母嬰健康院,都係驗尿、鎊重、量血壓。見姑娘,檢查左BB心跳正常,我對腳無水腫。因為T21係o係威爾斯做,姑娘中央電腦睇到份report正常。另外我帶左份照結構REPORT比姑娘睇,佢發現到寫住有個纖維瘤,所以今日要再去見醫生檢查下。然後我問左姑娘關於百日咳針幾時打,我同佢講我應該32週會離開香港,佢就話32週前應該打左。然後我又問bb打針o既野,因為會o係英國果邊坐月,加埋隔離大概兩個月時間先會返香港,咁頭兩個月bb d針(e.g.卡介苗、乙型肝炎第一針)都會miss左,姑娘話英國返黎果d好似都有得打卡介苗,只要同果邊講會返香港,佢有機會會同我打;而其他針,私家有d叫六合一o既針,係包埋乙型肝炎o既,所以唔怕miss左。之後等左半個鐘左右,終於見到醫生,醫生都係問返私家果邊講左乜,再量下我個肚size、聽多次bb心跳,之後就安排我2日後返去聯合醫院睇......因為母嬰健康院呢度無照聲波儀器,希望唔會有咩問題吧~最後拎埋Materna(6週份量)。

第22週
聯合醫院,驗尿、鎊重、量血壓。等左差唔多一小時,終於見到醫生,以為會有超聲波照見下BB,點知醫生都係聽心跳、度肚圍。跟住就同我講好多人都有呢D纖維瘤,好多時都有好多粒,我呢粒得1.5cm好細,可能係因為懷孕谷血而出黎,生完可能會無左,粒纖維瘤個位置唔係好影響到BB,所以唔洗膽心.... 之後又幫我約返下個月返嬰健康院睇。

第24週
聯合醫院,飲糖水。晨早8點幾就去到,先抽血,之後飲一杯滿嘅糖水,暖嘅,其實杯糖水都幾難飲,飲到我喉嚨痛😂慢慢飲,就唔怕嘔,因為嘔返出嚟係要第二日再飲過,好慘!之後要等2個鐘再返嚟抽第二次血。

第26週
母嬰健康院, 無啦啦同我打左百日咳針,正,唔洗等。姑娘話我個肚SIZE正常,但整體個人只係重得3KG,淨係肥O係個B度,可以食返多D紅肉同綠葉菜。又派左Materna。打完百日咳手臂好痺, 舉起手好似肌肉酸軟咁,但訓覺又要向果邊訓,壓住好痛,訓得唔好。

第26週
婦健, 註冊護士照4D超聲波。因為上次做完4D結構,之後REPORT面有張紙仔話做優惠,註冊護士26週起做一次照4D超聲波$880,我地都係想見下BB,所以就只做呢個當產檢,唔做醫生照普通超聲波+產檢$1200。護士話今日係黎影靚相,原來BB已經調左頭!! 不過佢塊面貼實個胎盤,攪到D相怪怪地,跟住叫我地出去去個廁所,等一陣再照,但BB都仲係咁.. 淨係踢下手腳算.... 之後護士收工... 就將轉左我去返王醫生果邊度照,王醫生好大力咁篤我個肚想BB郁下... 有少少痛,但BB都係唔聽話,最後影出黎D相仲唔靚過上次結構果張~ 無計,真係要BB合作先得~$880照左3次... 好抵, 不過好攰.....哈

第30週
母嬰健康院, 今個月重左3KG!!!! 係等於之前26WEEKS加埋重o既咁多! 唔怪之得今個月特別攰啦! 今個星期開始起身果陣會底褲前面三角位痛,姑娘話係恥骨痛,正常後期都會有,要做下D產前運動。另外胎動都開始好多,有時仲會比佢打到痛!  夜晚都會成日醒,一黎成日要去廁所,二黎比佢打醒,得閒要訓下晏覺先得,唔夠訓個人好炆、好抑鬱。產檢完左之後,通知姑娘會離港生仔,就無再約下一次BOOKING,拎返張橙卡留念就走得。

第30週
婦健, 王醫生普通超聲波+產檢+飛行證明

arrow
arrow

    atitravel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()